středa 17. ledna 2024

Úkoly 17. 1.

ČJ postupně se uč vyjmenovaná slova po L                 PS 27/8 + PS VS 13/2

M opakovali jsem vyznačení čísel na číselné ose a zaokrouhlování  (úlohy typu PS 42/4,5, 43/1)

+ slovní úlohy např. 

Když jsem přišel na hřiště, měl jsem 48 kuliček. Odcházel jsem s 63 kuličkami. Kolik kuliček jsem vyhrál?

Koupil jsem 18 pastelek. Petr koupil o 5 pastelek více než já. Jana o 10 pastelek méně než já. Kolik jich máme dohromady?

Po výletu jsem měl v peněžence  5 mincí, celkem 24 Kč. Které mince mám v peněžence? Nakresli je.

Slavili jsme se sestrou narozeniny. Když se narodila, byly mi 2 roky. Nyní je mi 9. Kolik je sestře?

Petr má 8 slepic a 5 psů. Kolik mají zvířata dohromady nohou?

V teráriu se sklípkany je dohromady 40 nohou.  Kolik je to sklípkanů?

Bílý mrakodrap má 63 podlaží. Růžový má o 17 podlaží méně. Kolik má podlaží?

Ela má 20 Kč. Má čtyřikrát více než Hugo. Kolik korun má Hugo?

HV - strunné nástroje - vypiš si do sešitu názvy deseti strunných nástrojů (kytara, klavír, cimbál...)Pokud je to možné, poslechni si jejich nahrávky z internetu.